סגן השר מהליכוד: "בוז'י הרצוג הוא המכשול לשלום"

"רוסיה מגבה את איראן שמטרתה להשתלט על כל מדינות ערב. היא עושה סדר בסוריה ובעיראק. אנחנו יכולים לשתף פעולה עם המדינות המאוימות סביבנו אבל ארצות הברית לא רוצה שזה יקרה"
ישראל פריי No Comments on סגן השר מהליכוד: "בוז'י הרצוג הוא המכשול לשלום"

כנס ירושלים של עיתון בשבע נתפח בשלל הצהרות • הנשיא ריבלין: לנצח נצטרך לחיות עם חרבנו • הרב לאו נמנע מלנקוב בשמם של נשות הכותל • מנכ"ל מועצת ישע: מי שלא יהיה בירושלים, לא יהיה בנגב ובגליל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר התקשורת המיועד, איוב קרא
"רוסיה מגבה את איראן שמטרתה להשתלט על כל מדינות ערב. היא עושה סדר בסוריה ובעיראק. אנחנו יכולים לשתף פעולה עם המדינות המאוימות סביבנו אבל ארצות הברית לא רוצה שזה יקרה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כנס ירושלים של עיתון בשבע נפתח הבוקר במושב מיוחד, בהשתתפות נשיא המדינה, הרב הראשי לישראל ואישי ציבור. ריבלין שיבח בפתח נאומו את הצבא, וטען שתפיסותיו "אינן מקובעות ואינן מאובנות. צה"ל לא מוגבל, ידיו אינן כבולות, והוא נחוש לנצח את המערכה. צה"ל הוא צבא לומד, הוא צבא שמפיק לקחים, צבא שמקיים תחקירים, לומד שיטות חדשות, ומקיים בחינה מתמדת של עמדותיו", דברי הנשיא.

"גלי הצונאמי של ארגון דאעש  והסכם הגרעין עם איראן הרסו את הסיכויים להרחיב את הסכמי השלום באזור", אמר ריבלין, "זאת לצד המציאות שבה ראש הרשות אבו מאזן והרשות אינם מגנים את הטרור דבר היוצר מציאות שהגעה להסכם היא כמעט בלתי אפשרית.  אמנם לא לנצח נלחם אבל לנצח נצטרך לחיות עם חרבנו".

הרב הראשי לישראלי הרב דוד לאו לא הסכים להתייחס ספציפית להסכם שנחתם בכותל (נמנע מלומר נשות הכותל), אך ציין שהוא כואב את העובדה שהכותל אינו יכול לשמש מקום לכל עם ישראל מכל החוגים ואפילו הגויים.

אבי רואה, מנכ"ל מועצת ישע ויו"ר המועצה האזורית מטה בנימין, אמר בפתיחת המושב שעוסק בפייסנות או עימות, בתגובה לעובדה שמפלגת העבודה קיבלה את תכניתו של בוז'י הרצוג: "אין מקום לפייסנות. מי שלא יהיה ביהודה ושומרון, לא יהיה בירושלים המזרחית. מי שלא יהיה בירושלים, לא יהיה בנגב ובגליל. מי שלא יהיה שם, גם לא יהיה בלוד, ברמלה ובעכו".

"בוז'י הרצוג הוא המכשול לשלום ולא בנימין נתניהו" אמר סגן השר איוב קרא "רוסיה מגבה את איראן שמטרתה להשתלט על כל מדינות ערב. היא עושה סדר בסוריה ובעיראק. אנחנו יכולים לשתף פעולה עם המדינות המאוימות סביבנו אבל ארצות הברית לא רוצה שזה יקרה, מפריעה לכך וממשיכה לדחוף אותנו לסיפור הפלסטיני שאינו ניתן לפתרון. אנחנו יכולים לשתף פעולה עם גורמים שונים באיסלאם".



0 תגובות